Όταν οι συσκευές σας χρειάζονται επισκευή , συντήρηση ή έλεγχο οι τεχνικοί μας προσφέρουν γρήγορη και εξειδικευμένη υποστήριξη.
Έρχονται απευθείας στο σπίτι σας, για να ελέγξουν οποιαδήποτε ζημιά και να επιδιορθώσουν επιτόπου όλες τις βλάβες.
Επιπλέον, φέρνουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά, εφόσον χρειάζεται. Προσφέρουν εξειδικευμένες γνώσεις, συμβουλές και υποστήριξη για την αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων. Προσφέρουμε επίσης εξειδικευμένο service στο φυσικό μας κατάστημα για όσους το προτιμούν.
Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία Service για το Easy service Maragopoulos?
1 Επισκευή και συντήρηση κλιματιστικού
2 Επισκευή Πλυντηρίου πιάτων και ρούχων
3 Επισκευή Ψυγείου
4 Επισκευή Κουζίνας
5 Επισκευή ηλεκτρικής σκούπας
6 Επισκευή και συντήρηση καφετιέρας
7 Επισκευή και συντήρηση σίδερων ατμού
8 Αλλαγή ανταλλακτικών για χύτρες ταχύτητας
Η διαδικασία που ακολουθεί η ομάδα μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της είναι:
1. Κατά την διάρκεια της επικοινωνίας σας με το κέντρο εξυπηρετήσεις πελατών μας προσπαθούμε να αναλύσουμε όλα τα προβλήματα της συσκευής εκ των προτέρων για να διασφαλίσουμε ότι ο τεχνικός θα διαθέτει τα ανταλλακτικά που είναι πιθανόν να χρειαστούν για την ολοκλήρωση της επισκευής χωρίς καθυστερήσεις.
2. Ένα σημαντικό στοιχείο που θα βοηθήσει στην σωστή διάγνωση του προβλήματος της συσκευής σας είναι η Μάρκα και το μοντέλο της συσκευής. Επομένως κατά την επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μας θα σας ζητηθούν κάποιες πληροφορίες και κάποιοι κωδικοί που αναγράφονται στην συσκευή για την επιλογή των σωστών ανταλλακτικών. Σημαντικό είναι να γνωρίζεται ότι υπάρχουν ανταλλακτικά για πολλές συσκευές και για διάφορες μάρκες όπως SIEMENS, BOSCH, PITSOS, MIELE, Rowenta, Tefal, Braun, AEG,DELonghi, Fissler και διάφορα μοντέλα.
3. Πριν οι τεχνικοί μας προχωρήσουν στην επισκευή της συσκευής σας, είτε είναι στον χώρο σας είτε είναι στον δικό μας χώρο, ενημερώνουν τον πελάτη για την βλάβη που έχει η συσκευή του, τι επιλογές υπάρχουν, δηλαδή αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα γνήσιο ανταλλακτικό η ένα μη γνήσιο και ποιο είναι το κόστος σε κάθε περίπτωση της επισκευής. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης αποφασίζει αν θέλει να προχωρήσει στην επισκευή ,συντήρηση κτλ. ή αν όχι.
4. Πριν όμως επικοινωνήσετε και κλείσετε ραντεβού μαζί μας μπορείτε να ανατρέξετε στο site μας στο easy Blog και να διαβάσετε κάποιες συμβουλές και μυστικά που έχουμε για κάποιες εύκολες βλάβες και συντηρήσεις των συσκευών που μπορούν να γίνουν εύκολα από εσάς ώστε να σας βοηθήσουν να επιλύσετε μόνοι σας το πρόβλημα αν γίνεται γρηγορά και οικονομικά.
**Καλέστε μας για να ενημερωθείτε για τις περιοχές κάλυψης μας.